Vinn presentkort hos Nillas handelsbod!


Jag tävlar hos JennyJon om ett presentkort på 500:- ifrån Nillas handelsbod!

Om jag har den underbara turen att vinna, tänker jag köpa: 
Bokask Romeo & Julia, stor
Klicka HÄR

Krona för blomma eller ljus, stor 
Klicka HÄR

Blomstol
Klicka HÄR


Motivering:
Jag vill verkligen vinna detta presentkort, för att köpa dessa underbara produkter.
Boken kommer jag ha på mitt soffbord som är gjort utav 3 lastpallar, målade i vitt.
En liten fin gömma för tvdosorna.

Kronan kommer jag också köpa för att göra fina arrangemang med båda blommor och ljus, efter årstid och kanske humör. Den kommer få flytta runt i lägenheten både här och där skulle jag tro.

Blomsterstolen kommer jag att ha utomhus på våran stora terrass som är 20 kvm. Det behövs alltså fyllas ut, och jag tror det kommer bli jättefint att ha den här blomsterstolen i ett litet hörn :) Så himla underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0